الفباي مديريت خشم
روزنامهها گاهي به اتفاقات مرگباري اشاره ميکنند که بر اثر خشمي آني ايجاد شدهاند. تا به حال چند بار در حالي که رگهاي گردنتان از شدت عصبانيت بيرون زده بوده کاري انجام دادهايد و بعدا از انجامش به شدت پشيمان شدهايد؟ چرا عصباني ميشويم؟ و چقدر ميتوانيم خشم خود را کنترل کنيم؟ اينها سوالهايي است که ممکن است گاهي از خود پرسيده باشيد. بهتر است کمي هم بدون هيچ عصبانيتي به خشم فکر کنيم و آن را بشناسيم.
خشونت ممنوع...
ما را در سایت خشونت ممنوع دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 3:29